Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Rockly Store Shop opening soon.

Pages

Thursday, April 24, 2014

Rockly Store Shop opening soon.

Views
Assalamualaikum, setelah sekian lama menyepi akhirnya saya kembali dengan membawa berita suka dan duka. Dukanya saya memberitahu saya baru lepas fail medical check up di pemilihan upnm dan membuat operation akibat masalah yang dihadapi. Sukanya saya memberitahu bahawasanya saya membuka business online yang diberi nama RocklyStore. Rock tak? hihi. Menjual gadjet dengan harga murah, shawl, tudung & akan datang baju tee shirt yang saya design sendiri mengikut peredaran zaman dan minat remaja. Untuk buat side income lebih demi masa depan. Bukan senang nak senang, dan bukan susah nak susah. Saya harap mendapat sokongan anda semua agar saya tabah dalam bidang ini. Di samping mempersiapkan diri untuk sambung belajar, berkerja dan membuka business online untuk membantu keluarga dan masa depan. Doakan rezeki melimpah dan dipermudahkan setiap urusan. Jangan lupa visit my intagram @roklystore dan ikuti di blog untuk mendapat promotion yang exclusive. tq for support guys. Keep in touch.

-ftnnsr-
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.