Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Jualan murah fisheyes lens

Pages

Thursday, January 16, 2014

Jualan murah fisheyes lens

Views
Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Setelah sekian lama menghilang akhirnya muncul juga diri tuk kembali berblogging. Tetapi adakah akan terus aktif?

HAHAHAHA apa kebendalah aku ni?

Aku sibuk kerja sekarang dekat aeon sini je. Kat Kenny Rogers kau nyah. Kelas gitu... Ceh kelaslah sgt. Poyo je melebih.

Ni cheq ada cerita ni nak habaq kat hampa semuaa.

Aku ada stock fisheyes lens. Memang sound like eleh dah ketinggalan zamanlah tapi tak salahkan nak mencuba.

Yeah memang hampir semua ada fisheyes lens tapi hampir ye! Yg tak hampir lagi tu acano? Sometimes kita minat nak beli tapi tak mampu/ tak dapat peluang tuk beli. Like me.

Well now ada 17 pcs lagi available. Hargaa murah je wa jual

               Rm50 inc postage Rm6

Tapi harga promosi jikalau seorg beli 2 pcs

               Rm77 free postage

So nak tunggu apa lg? Dijamin elok 100%
Pasti akan check dulu before post kepada anda.
Apa apa sahaja pertanyaan, ingin gambar contoh mahupun ingin kepastian boleh contact saya.

   WeChat: farrrtinnn
   Email: fatin_nasri96@yahoo.com
   Whatsapp: 0164075709

Hopefully beri kerjasama dan sokongan, biasalah baru cuba cubakan.
Kalau ada rezeki alhamdulillah.

Tq guys for reading and I'll keep in touch and post more abt my online shop.
There are more waiting for you.

-Fatin Nasri-



Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.