Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Tugasan semasa cuti -,-

Pages

Monday, November 12, 2012

Tugasan semasa cuti -,-

Views
Monday, 12 November 2012.
Assalamualaikum :))

12.11.12 - Cantik nombor.
Harini birthday Syukri Nabil.
Dia dah macam seorang abang, cousin.
Aku panggik dia kura kura sebab dia kalau berjanji mesti janji capati.
Dan nama dia yang direka khas untuk dia ialah
Youmei bin Kura kura.
Jangan tanya kenapa. Sebab hanya orang tertentu je tahu. So tak perlu tahulah ;)

Alyaa Fitrah. Ni adik aku. Cukuplah itu je information yang perlu ketahui.

So, tugas aku time cuti sekolah ini. 
1. Kemas bilik, buku, kertas soalan exam tahun tahun yang lepas.
2. Prepare and cover setiap chapter, subjects form 4.
3. Tolong Faiz Syazwan prepare for PMR.
4. Jaga anak -,- Jaga adiklah.
5. Cari life!
So far aku dah kemas buku, bilik, paper exam yang tahun bila pun tak tahulah.
Hmm, okay then. Dah lapar.
Selamat bercuti kepada semua.
Selamat menduduki SPM kepada batch '95.
Selamat menduduki exam, final exam, semester exam kepada semua yang menduduki exam di Malaysia ini.

GOODLUCK!

Akhir kata, I miss ALL my friends, I miss my brother, Azri, I miss my OLD friends, I miss DTHO,  and I MISS YOU, SEPET!

Love,Fatin.

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.