Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Hari terakhir tahun 1433M

Pages

Wednesday, November 14, 2012

Hari terakhir tahun 1433M

Views
Wednesday, 14 Nov 2012.

Assalamualaikum and good afternoon.
Hi semua. So, how's your holiday? Best tak? Rindu sekolah ke? HAHAHA
Yang form 5 mestilah tak rindu sekolah. Kalau boleh taknak sekolah lagi sebab SPM belum tamat lagi. Agama, Add Maths, Physics, Chemistry and Biology right?
Alaa, tahun depan aku punya turn pulak. So I wish you guys good luck!

Harini hari terakhir tahun 1433M. Dengan kesempatan yang tak berapa ada kesempatan sangat ni, aku nak minta maaf dari hujung kaki sampai ke hujung rambut pada semua oranggggggg jikalau ada tersalah silap. Mohon di ampunkan.

Aku pun dah maafkan semuaaaaaa orang tak kiralah yang mengutuk ke, menyakitkan hati ke, kasar bahasa ke, menfitnah or apa apa jelah kan.. Aku dah maafkan kauorang lama dah.

Esok ialah hari baru, hidup baru, buku baru, tahun baru dan segala galanya barulah. Semoga kita mulakan hari yang baru dengan perkara yang faedah. Insaflah kauorang!

Aku dah insaf. Rasanyalah.... Okay, itu tak penting!

Dua hari lepas, birthday Alyaa and Syukri. Si Syukri tu suka hati dialah. Yang Alyaa,  kitaorang celebrated kat Kenny Roggers. Okay, macam dah tak ada tempat lain je -,-
Then, semalam. Pergilah keluar KL. Dah alang alang mama dengan abah cuti semalam. Dari pagi sampailah ke petang merayap je kerja kitaorang. Heh...
Ada gambar tapiii.... Nantilah aku share okay?

Haaa, before that! So macam mana blog ni? Okau tak? Aku nak tukar design tapiiii sayanglah pulak. So, edit sikit sikit jelah. Jangan risau, header aku tu memang 100% gambar aku. Bukan orang lain.

Kenapa aku letak gambar tu? Laaa, suka hatilah. Hahaha, gurau okay! Kalau tak suka bagitahulah. Nanti aku buang. Jangan risau okay?

Hmm, rasanya sampai sini jelah. Lain kali aku update lagi.
Thanks visit. Much love xx

Love,Fatin xx
*Sepet......
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.