Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Kem Perdana 2012

Pages

Monday, June 25, 2012

Kem Perdana 2012

Views


Assalamualaikum semua :)
Hello readers , strangers , followers , blog-walking :)
Hope you have a nice day :*

Harini tak pergi sekolah sebab mak tak kasi pergi . Eh ?
Haha , betul laa . Serius ni .


So , today ada masa untuk update blog about

KEM PERDANA
BERUNIFORM TAMAN KOMANWEL
2012
SMK TAMAN DESA 2
22 - 24 JUN 2012

"STAND 2 .... THE BEST !"


Sangat seronok .
Dari tak kenal jadi kenal .
Dari tak rapat jadi rapat .
Dari kawan rapat jadi lagi rapat seperti adik beradik .
Dapat kenal diri masing masing .
Sangat indah !

Kitaorang daftar pukul 2.30 lepas lelaki solat Jumaat .
Then bertolak pukul 3 macam tu .
Aku naik bas 1 .
Sampai sana dalam 30 minit je .
Alhamdulillah sampai kat sana dengan selamat .

Then pasang khemah .


Lepas pasang khemah beratur .
Kawad asas then
DARI KANAN NUMBER

Crush aku dapat number 27
aku dapat number 72 .

Matching tak ?
Hehe :3

Then dari kanan number sekali lagi nak jadikan satu team .
Dia number 2 aku pun number 2 .
So kitaorang satu team .

Amanah's :*
Dia jadi kapten .

Then pergi solat .
Malam tu buat activity yang sangat sangat seronok .
Kena buat sampul then lekat .
Then tulis laa apa yang rasa nak .
Aku dapat satu surat dari siapa pun tak tau . Tapi tulisan cantik .
Tapi aku tak layan selain dia :D


Hari kedua
JUNGLE TREKKING .
Lepas Jungle Trekking
aku letak KIT KAT kat dia punya sampul .
Kit Kat terakhir aku .
Dia suka :D

Petang tu kitaorang ada pertandingan masak .
MASAKAN RIMBA

Amanah lakukan yang terbaik .
Sedap .
Aku ada suap dia :D Makanan tu panas . Lupa nak tiup .
Terus suap je .
But berbunga bunga hati aku :D

Malam kedua kitaorang main saham .
Sangat sangat teruk !
Tapi aku seronok .

Aku dengan dia duduk berbual , berbincang .
Pasal SAHAM .

Then kad terakhir , aku pandang dia .
Dia bersila depan aku dan pandang aku .
Bincang but in the same time
jantung ku berdegup dengan lajunyapunnn .

Aku pandang mata dia .
MEMUKAU beb ....
Taknak cerita lebih , nanti dia kata apa pulak .
Malam pulak ada
SOLO DROP
Kena tutup mata .

Ada sekali aku pegang bahu sorang lelaki , tapi aku tak dengar nama dia apa time aku tanya dia
Tapi habis bahu dia aku pegang ,

time solo drop tu aku rasa macam 1 minit je .
Tertidur laaa kata kan .
Tapi aku mimpi dia :D
Heh .

Hari ketiga

Ni yang sedih nii !!
Tapi kitaorang dapat mandi sungai .

Dia mandi kolam .
Haha , but dia nampak hot .
Baru aku sedar . Selama ni aku hanya nampak mata dia .
Mata dia berjaya tarik hati aku .

Bawah ni gambar masa mandi then lepas mandi .

(Myra , Me and Ain)

( Ika , Me , Alya)


( Muadzin and Me)

Lepas siap , pasang khemah .
Ada pulak perhimpunan BERSIH .
Haha , bukan laa .
Cikgu laa ni . Warna kuning pulak dia bagi -,-


( Perhimpunan "BERSIH" eh ! Penutupan Kem Perdana)

Kitaorang posing posing jap ,

( Myra , Kapten/ Fesi / Cikgu Amin and me )
Sporting habis .

(My lil brother and Muadzin)

( They're awesome person)

(Myra , Me and Ain)
They always in my heart ,
they're my true friends

(Me and Myra)
My madu of James Maslow

oh my english!

Haha , then aku mengantok , sakit badan sebab aku kena hempap time tidur dalam khemah !
Revenge diaorang sebab "malam pertama" aku "mencabul" orang .
Hahaha , then sampai sekolah awal .

Dia tolong hantar aku sampai rumah .
Ayah dia sporting , if ayah aku .
Huh , hampeh dia nak hantar orang .

Credit for him :*
And Credit for my LAST KIT KAT :D

And in the camp , your friends won stuff but you .
You won my heart !

Amanah's

Love , Fatin .


Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.