Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: I accept you as my boyfriend :)

Pages

Monday, July 16, 2012

I accept you as my boyfriend :)

Views
Assalamualaikum , salam sejahtera dan salam Satu Malaysia
for all blogger , strangers , followers , blog-walking , stalkers and friends :')

27 Jun 2012
10:40 a.m.

I'm officially taken by
Muhammad Muadzin bin Muhammad Kamal

Wow , dari crush menjadi cinta :')
Thanks God :')

Okay , macam ni cerita dia .

Lepas balik dari kem , kitaorang kan luah meluahkan dekat Twitter .
Keesokkannya sekolah .
Balik sekolah , terserempak dengan dia .
Dia cakap

"Esok boleh tak rehat dengan I ? I nak cakap something. Penting juga la"

Aku kan penat sebab puasa , so aku cakap pun layu jee laa .
Tapi gila tak kecut perut . Sampai tak boleh tidur doe !
Yelaa , siapa tak kecut perut kalau orang cakap macam tu .
Macam kita ni bersalah je -,-

So , time rehat . Jumpa dia .
Kitaorang berjalan . Jalan jeee .
Tanpa hala tuju .
Aku pun tak tau yang kita orang nak pergi mana sebenar benarnya .
Aku follow jee .

First , dia minta maaf sebab dulu dia sakitkan hati aku dan segalanya laa .
Aku pun kata takpe laa , benda dah lepaskan .

Then , dia actually tengah nervous . Aku pun suruh laa dia tenang .
He told me yang dia dah susun ayat dah semalam .
Aku dah macam oh tidak -,-

Why aku cakap "oh tidak" ? Yelaa , before rehat .
Aku pergi gatai mulut pergi beat dengan
Alya , Ain and Myra .

Kalau dia minta , diaorang boleh cubit pipi akuuu smpai merah .
Kalau dia tak minta , aku boleh cubit diaorang sampai merah .
HAHA

Lama juga laa , dia nak susun atur ayat dia .
Dia tanya aku , ingat tak lagi surat yang first first aku bagi dia .
Dia kata , dia still simpan dalam wallet dia .
Oh My Godness , aku mati mati ingat dia dah buang .
Tak ke , blushing aku :)

He said he wanna be my Maslow .
He wanna be my boyfriend .
Dia bagi Kit Kat :D
Gilaa sweeeettttt :D

Seriously , tak sangka .
Tapi , dalam sepanjang kitaorang berjalan .
Aku berfikir , aku takut disakiti lagi .
Tapi , aku betul betul fall in love with him .

Fikir fikir punya fikir .
Fikir masak masak sampai laa hangus , hangit .

Then aku accept dia .
Aku harap dia tak sakitkan hati aku .
And i will always be there for you
walaupun you dont need me .

Okay , now .
Dah nak masuk 3 weeks relationship kitaorang . Macam macam aku tau pasal dia .

Caring , loving , manja and and and
DEGIL nak mampus -,-
HAHA

Whatever is , i miss you everyday , every hour , every minute , every second , every moment .
So , i love you .
Love,Fatin


Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.