Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: sem 2

Pages

Tuesday, March 1, 2016

sem 2

Views
Good morning!

Bermulanya dah sem 2, rasanya baru bulan lepas daftar Uni.
Minggu first dah ada training. Ya Allah hahaha penat 3 minggu haritu tak habis lagi.
Walaupun bukan buat pape sangat pun tapi penatlah juga.

Jadual kali ni pack belah petang. Start sem ni pula asyik kena paksa turun petang suruh kekalkan fitness masing masing. Susah nak turun klau kelas yang habis lewat ni. Semangat nak turun but end up atas katil. Pantang letak kepala, confirm tertidur.

Minggu ni minggu air mata jatuh hahaha aku taktahulah kerja nak jatuh air mata je, Penat tahu tak penat. hahahaha tabah jelah hati.

So minggu ni dah second week actually. Suppose to be second week training. Tah tertiba ditangguhkan. Haih lari habis fitness aku nnti. Nak kena turun sendiri cari fitness tu yg susah tu. Takpelah. Redha jelah. Nasib aku masuk ni je. Kalau aku masuk kelab menari juga haih taktahu nak kata apa. Paling malas nak kehulur kehilir.

Have a nice day everyone! Well aku takde kelas harini so memang nice ah hari aku hahaha.
Love, F



Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.