Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Mental breakdown.

Pages

Thursday, October 8, 2015

Mental breakdown.

Views
Assalamualaikum wbt.

Sudah 2 minggu mak (nenek sebenarnya tapi panggil mak sebab dari kecil dah biasa panggil mak) asyik sakit sakit senak perut. Ingatkan gastrik sebab biasalah kalau dah berumur, selera makan tu dah kurang. Kesian mak sebenarnya asyik sakit sakit. Aku tak tahu dan mampu nak buat apa. Suruh ke klinik je, mesti mak kata dah tak sakit. Asyik nak telah poston je (painkiller).

Beberapa hari yang lalu, mama abah bawa mak gi hospital wad kecemasan. Doktor masukkan air 2 3 botol sebab mak kurang air. Yelah, asyik buang air je. Tapi taknak minum air banyak. Jadi mak kekurangan air. Tapi takkan tu je kan sampai senak perut sampai berhari2 tak henti. Doktor kata sebab makan painkiller banyak sangat, kidney tak dapat proses dengan elok. (Jangan tanya proses apa, aku dah lupa apa benda aku belajar bio dulu).

Harini, mak pergi hospital pakar. Abah kata doktor nak masukkan camera ke dalam tuk tgk apa dalam perut mak. Taktahu nama specific dia. Abah suruh jangan susah hati dan jangan risau, Siapkan je assignment, presentation semua. Haiya, macam mana tak susah hati. Rasa mental breakdown gila. Fuh sabar jelah hati. Nasib palapes minggu ni dalam kelas je. Kalau tak susahlah aku.

Apa apa pun dari pagi sebelum subuh lagi cuba menyiapkan ulasan buku ni, tak siap siap lagi. Ayoyo deadline ahad ni. Habislah.

Papepun,harap mak sihat selalu. Rindu sayang mak.

Love, F.
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.