Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: I hate this feeling

Pages

Wednesday, June 5, 2013

I hate this feeling

Views
Aku tak tahu ah dah kenapa dengan dia tu. Ye mungkin ni semua salah aku, tapi dia nak apa lagi?
Berubah? Kurangkan ego? Dah aku dah.
Jealous aku dengan lelaki lain? Tweet je kot. Dia memang tak faham aku.

Aku rasa terkongkong sangat. Kenapa?
Dia tahu aku sentiasa dengan lelaki. Aku bukan kawan dengan perempuan sentiasa.
Dia yang tak online. Dia yang tak ada.
Aku tunggu dia, dan mood aku baik sebab dia call pagi tadi.
Tapi sekarang.
Aku ingat dia dah kenal aku, tapi heh.

Aku dengan demam, penat. Dia tak faham ke hah? Apa yang patut aku buat lagi?
Aku bukannya curang! Sumpah aku tak tahan. Tapi sebab sayang, aku tahan juga.
Yang tu aku tak boleh, yang ni tak boleh. Apa yang aku boleh?

Kenapa? Apa yang susah sangat? Kfiine, mulai harini aku tkkan bercakap langsung dengan mana mana lelaki. Aku rela berseorangan ah!
Dia kata apa lantak dia ah. Aku dah betul betul kusut!

Aku dah tak mampu. Ye, betul cakap dia. Jealous dia akan buat kita terpisah.
Aku dah tak sanggup jadi macam ni.
From now, I'll focus on SPM.
I don't even care what people say, I just want be success!

Oh blog, aku rindu nak luahkan segala galanya dekat kau.
Tapi aku betul betul busy. Sekarang aku rasa lega sikit.
Thank you :)

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.