Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: 2013

Pages

Thursday, January 31, 2013

2013

Views
Assalamualaikum.
Happy New Year :)
Belum terlambat lagi nak wish kan?

Tahun ni still kelas Allamanda 2. Kawan semua sama.
Cuma tahun ni aku penolong.
Next week, selasa ada meeting. Hopefully dapat jadi Boss.
And aku still jadi setiausaha KRS.
Tahun ni akan jadi seperti yang aku plan.

Tapiiii, kita hanya mampu merancang dan Allah menentukan.
Susahnya hidup macam ni.
Aku dah jumpa balik kebahagiaan aku yang dah lama hilang selepas sepet pergi keluar dalam hidup aku. Hmm....

Tapi, aku rasa serba salah. Patut ke aku tunggu dia lagi?
Patut ke aku bagi dia pulang kedua?
Perlu ke aku bagi peluang kedua sedangkan ada orang lain perlukan peluang tu?

Susahkan? Tapi senang bagi kauorang kan?
Lupakan dua dua, dan fikir SPM sahaja.
Tak gitu?
Next week, koku bermula. Susah hidup!
Tuisyen, koku, kelas, dan dan dan masa depan...

Sampai sini sahaja.
Have a nice day ;)
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.