Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Hanya mau merancang.

Pages

Monday, December 10, 2012

Hanya mau merancang.

Views
Aku rindu diri aku yang dulu.
Yes, semua orang berubah.
Aku mengaku, aku nakal, jahat, pentingkan diri, cerewet, memilih, pemalas, menyakitkan hati, kurang ajar, biadab, keanak anakkan.
Wahh, seronok betul kutuk diri sendiri.
Heh, tapi inilah kenyataan.
Tapi kalau sayang, sayang betul. Kalau setia, setia betul.
Sanggup buat apa sahaja asalkan orang yang aku sayang bahagia.
Sanggup berkorban demi kebahagiaan dia.
Yes! Itulah yang aku buat sekarang.
But, betul juga kata ibu. Sampai bila right?
Hmm, aku dah janji dengan mama, ibu dan aunty fauziah yang aku akan stay sampai habis SPM.
Janji tetap janji. So, aku stay.
It's okaylah dia happy dengan gf dia.
At least dia tak alone, ada orang yang boleh jagakan dia, happy.
Tak ada boboy susah lagi nak tolong tengokkan dia untuk aku. Sebab sekarang aku boleh harapkan Farah. Walaupun dia tak tahu, tapi of course dia tahu peranan dia.
So chill lex.
For now, i just need to focus on my study.
SPM dah nak dekat. Aku ada tanggungjawab yang lain yang perlu aku lakukan.
Sediakan diri untuk SPM. Dan bantu Faiz sediakan diri dia untuk PMR.
Aku taknak mempersia siakan tahun akhir aku.
Insya-Allah, aku akan berjaya.
Tahun depan aku kena belajar jaga diri sendiri.
Dulu bolehlah aku harapkan Syazwan, Syukri dan kawan kawan dia untuk jagakan aku.
Tolong aku bila aku dalam kesusahan.
Tapi sekarang, tak lagi.

Tahun depan, aku tak mengharapkan apa apa.
Biarlah jadi satu misteri untuk aku.
Serious aku tak sabar. Tapi aku nsk masa bergerak perlahan.
Supaya aku tak habis sekolah dan aku boleh ada banyak masa untuk prepare.
Hmm, i will miss my school.

Kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segala galanya.
Okay then. Bye, Assalamualaikum.

Monday, 10 December 2012.

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.