Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: 121212. Nothing special!

Pages

Wednesday, December 12, 2012

121212. Nothing special!

Views
Assalamualaikum, 12.12.12.

Hello world.
Today is a new day.
It's always a good time.

Semalam teman mama shopping baju sekolah adik adik.
Aku tetap jadi mangsa -,- Haihhh.
Tapi takpelah. Janji kat situ aku boleh cuci mata.
Hahahaha.

Paksu demam. Haihhh, nasib majlis bertunang lambat lagi.
Insya-Allah aku balik kampung. Wah tak sabarnya nak dapat maksu.
Then, kaklong pun nak bertunang juga tak lama lagi.
Wahhh. Makin meriahlah jawabnya.

Tikah sekarang tengah kerja part time kat butik.
Fiona (bukan nama sebenar) *hahahahaha* tahun depan form 2.
Hakim tahun depan form 1.
Faiz PMR.
Aku SPM.

Buat perjanjian dengan mama semalam.
First test result awesome, aku dapat something.
Something apa?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSHSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ada ah.

Aku sangat tak sabar nak sekolah.
Serious ni! Tak main main.
No more crush. (Cukuplah sekali sahaja pada 2012)
No more love. (Cukuplah setakat Muadzin)
No more ex. (Cukuplah setakat Farhan)

p/s: Muadzin bukan ex aku.

Sekarang secara rasminya saya dengan SPM.
Bulan 1 kami akan bertunang.
Bulan 8 kami akan berkahwin. Majlis pertunangan akan dibuat secara besar besaran diseluruh Malaysia selama lebih kurang sebulan.
PERGH! HEBAT TAK KITA? HAHAHAHA
Bulan 11 kami akan melalui proses perceraian di Mahkamah Dewan Peperiksaan SPM 2013, SMK Taman Desa 2 Bandar Country Homes, Rawang.
Tapi seluruh pelajar batch 1996 akan turut serta.
Dalam mahkamah tersebut, saya akan luahkan segala gala yang saya tahu, tak puas hati, perkara yang saya lalui, pelajari melalui 22 kertas soalan yang diberi mengikut 9 subjek.
Luahkan selama lebih kurang sebulan kemudian akan diserahkan kepada hakim untuk menilai.
Ia disemak dan ianya mengambil masa lebih kurang 4 bulan.
Pada bulan 3, 2014. Keputusan akan diumumkan.
Dan dengan rasminya kes perceraian kami berakhir.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Dramatic tak?

Okay okay, dah ke laut ni.
See yaa.
Love, Fatin.
Assalamualaikum.
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.