Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii

Pages

Saturday, November 29, 2014

Views
Sabtu; 29 Nov 14.

Disebabkan ketiadaan air di kolej, aku pun ambil keputusan untuk whatsapp abah secepat yang mungkin dan balik ke rumah. Aku tinggalkan semua group discussion.
Well dah orang bagi balik so baliklah kan?

So aku buat keputusan untuk whatsapp fzm yang aku nak balik. Sebab dia pesan yang suruh bagitahu dia kalau aku balik.

Tapi hati ni masih sangat terasa dengan dia.
Aku umpama meraih cinta pada yang tak sudi.

Kenapa dengan aku asyik nak marah. Dengan kawan dia sanjung bagai anak raja?

Besar sangat ke dosa aku sampai dia layan aku macam ni? Sakit rasa tak terkira.

Mana fzm yang aku goda dulu? Mana dia yang aku jatuh cinta dulu?
Mana dia yang tak boleh hidup tanpa dengar suara aku?

Ceh hiperbola sangat.

Tapi ni semua apa yang aku rasa
Mana dia yang penyayang, penyabar, manja, ambil berat dan sanggup buat apa sahaja.

Hm aku dah tak kenal dia.
Jujur aku cakap. Aku give up.
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.