Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Kesedaran diri

Pages

Monday, November 26, 2012

Kesedaran diri

Views
Assalamualaikum.

I think I'm done.
Sekarang, aku dah tahu apa yang aku nak buat.
Like seriously, lepas aku tengok satu kisah ni. Baru aku sedar betapa besarnya pengorbanan seorang ibu.
Aku sedar dalam tempoh 3 bulan ni, aku agak kurang ajar, biadab, menyakitkan hati mama, melawan cakap dia. Biar kali ni, aku nak tebus segala kesalahan aku terhadap dia.

Dah tak ada guna aku tunggu, setia dan sayang pada sepet kalau mak aku sendiri aku abaikan. So, aku sekarang perlu lupakan sepet dan fokus pada SPM.

Dan dengan cara ni je aku boleh lupakan sepet tu dan tebus balik salah aku pada mama.

Tak ada guna lagi aku tunggu dia. Aku macam budak paling bodoh!
So, biarkan jelah dia. Dia dh pilih haluan dia, dan sekarang masanya untuk aku ikut haluan aku sendiri.

Aku still ada family, abang Azri, Syazwan, Syukri, dan kawan kawan aku yang sentiasa ada untuk aku.

Sekaranglah masanya untuk aku guna balik ego aku yang dah lama aku ketepikan semata mata untuk sepet.

So, from now. No more sepet.

It's just between me and my real life.
Aku rasa seperti mati hidup semula.
Hahahaha.....

Doakan yang terbaik untuk aku ;)

Love,Fatin.
Thanks visitors.
Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.