Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Note This ! Aku sayang korang .

Pages

Tuesday, July 31, 2012

Note This ! Aku sayang korang .

Views
Saya sayang mereka !

Allah
Nabi Muhammad

Noryusriati Yusof
Halimah Hamid
Nasri Saidin
Faiz Syazwan
Intan Syahirah
Alyaa Fitrah
Batrisyia Damia
Aqil Danish

Muadzin

Ain Nadwah
Alya Amalia
Shahira Nadia
Amirah Halim
Emarol Atiqah
Najwa Masri
Siddiq
Ain Omanah
Eyqa Omanah
Ain Ismail
Azri Idros
Rafiqah Ruzahan
Nazren Malek

All my friends
sana
sini
situ
belakang
depan
kanan
tepi
masa budak budak
SKDTHO
SMKDTHO
SMKTD2
SRA Al-Azim

Mereka kekuatan saya .
Tempat bermanja
Tanpa mereka , saya tak happy macam sekarang .


Anda penyeri hidup saya .
Awak menambah warna hidup saya .
Awak penambah rasa suka duka hidup saya .
Awak sebab saya lebih gembira .
Awak sebab saya lebih tersenyum .
Awak buat hidup saya bertambah sempurna .

Teruskan senyum kerana ia membuat saya tersenyum secara tiba tiba .
Mata anda memukau saya .



Jadi patrick saya buat selama lamanya .
Sebab takde yang lagi blurr dari awak selepas Nadia .

With love, Fatin


Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.