Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Kami ada persamaan .

Pages

Monday, April 9, 2012

Kami ada persamaan .

Views
Assalammualaikum semua
and Salam 1 Malaysia :D

Mojin Chan

Okay , cakap pasal "persamaan"

First , nak cerita macam mana boleh kenal .

Okay , haritu kan Eyqa dengan Ain datang rumah .
Kitaorg kawan dari kecil , lepas tu diaorg tanya laaa .
"Kat sini sekolah SMK Taman Desa 2 ek ?"
Lebih kurang laa mcm tu soalan dia . Then aku pun jawab .
"A'ah , kenapa ?"
"Ada kawan dia pindah sekolah sini . Kenal tak ?"
"Dia Form berapa ?"
"Dia form 4" (Tahun lepas punya cerita)
"Oh , siapa ?"
Diaorg tunjuk gambar kat dalam phone Ain
"Yang ni , mcm cina cina sikit tu"
"Oh , Mojin tu ke ? Kenal , tapi kenal nama mcm tu je laa , Tak prnah sembang pun"
"Yeke , dia kawan Ain dulu"

Then , malam kitaorgg chat laa kat FB . Ain bgtau la Mojin yang kawan dari kecil satu sekolah dengan dia.
Then , kat FB laa kitaorg kenal .

Satu hari , aku on twitter . Aku terbaca tweet Mojin yang
"Aku dah single , anda bila lagi?"

Aku pun copy then paste kat FB , then mention nama dia . Takut nnti dia kata aku curi pulak .
Sejak tu kitaorg sembang kat twitter , then bercakap .
Tukar tukar skype name .

One day , aku bosan . Bukak laa skype . Click sorang sorang .
Tekan nama Mojin Chan
Kat situ tulis birthday dia "21 July 1995"
Sumpah , macam kenal je tarikh tu . Rupa rupanya , tarikh birthday aku laa .
Aku tak prcaya , aku bukak FB . Then stalker FB dia .

Rupa rupanya
Tidak syak lagi .
......

Kita share tarikh birthday sama . Seronok aku sebab ada geng . Hhaha .
Then sampai hari merentas desa , aku bertugas photographer .
Dah habis semua acara ,aku pun posing laa dengan dia .
Kitaorg kawan je kay .
Seronok dapat kenal dengan
Mojin Chan

Thanks sebab sudi jadi kawan :)

Okay , my work is done . See yaa :*

Fatyn Nasri




Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.