Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: BUDAK NIKON ?

Pages

Friday, February 17, 2012

BUDAK NIKON ?

Views
BUDAK NIKON ?!?!?!



Teruk betul si Syazwan Haziq ni ! Mcm dah takde kerja lain je kat dalam dunia . Tak pasal pasal aku kena cop budak NIKON . Dah la budak lain panggil aku Lim Chong Wei , Mak Jah .
Kalau Mak Jah tu aku tak la bape kesah , sebab memang pun aku ni Mak Jah dalam teater komsas Cempaka Berdarah .



Tapi apa apa pun , thanks mum and dad because buy me a Nikon D5100 . Without them , I will not get it and tak akan dapat gelaran BUDAK NIKON daripada Syazwan Haziq .



Hmm , dah alang alang cerita pasal Syazwan Haziq ni . aku ada la cerita sikit . Tapi bukan pasal Syazwan Haziq ni . Ni pasal kawan dia . Dia budak baru tahun ni , tapi form 5 . Dia Sarjan and pengerusi dalam KRS . Orang cakap yang aku ada scandal dengan dia . Aduh , aku kan setiausaha dan dia pengerusi . Kita orang memang kena bekerjasama untuk siapkan kerja yang cikgu beri . Merah muka aku di buatnya . Tade la hensem pun , nerd ada la . Tapi why semua ckap dia comel / Bgtau aku sikit , tangg mana yang nmpk comel sgt tu ? Huh . Apa apa pun , esok Form 3 and 5 wajib datang sekolah sebab ada akur janji . Tak pasal psal pulak aku pun kena join . Camera woman la kata kan . Hehe .

Apa apa pun , homework aku semua dapat di siapkan . Ada la dua tiga lagi , tapi tu tak jadi hal la . Okay la , adik aku da bising nak Upin Ipin dan ni . Got to go . See yaa


-Fatt Nasri-

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.