Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: PMR Result :)

Pages

Friday, December 23, 2011

PMR Result :)

Views



Selamat pagi . Okay, semalam 22/11/12
Ambil result di SMK TAMAN DESA 2 Bandar Country Homes .
Cerita dari mula .



Bangun pkul 6 pagi , solat Subuh . Then , pergi bukak tv and tengok ulangan MasterChef Malaysia . Tengok-2 takut MasterChef Zamir keluar . Nasib takk keluar , kalau keluar . Da confirm hari malang bagi aku :\




Comell kan Zamir ni <3




Penat lelah dia :) Suka tengok dia memasak <3




Senyuman memukau hatiku .
Awwww <3


Okay-2 , sambung cerita .


Lepas tu , relax . Tenangkan diri . Pkul 9 , pergi mandi . Pkul 10 tepat , keluar with parents . Sampai je depan , besar-2 dia tulis .

Result akan diedarkan pada pukul 11 pagi

Gila takk sakit hati ? Tapi takkpe laa , pergi kedai jap . Makan-2 . Tiba-2 fon berbunyi .
Kringggg kringgg .

-''Hello ?''
=''Hello , Fatin . Kat mana ? Aku ada kat sekolah ni .''
-'' On my way''
=''Okay , aku tunggu''
-''Kay bye''

Lepas pergi kedai , pergi laa sekolah . Sampai , mama pergi beli buku . Abah , packing kereta . Aku lepas rindu ngn member-2 lee . Pn. Lam pergi ambil keputusan . Kat PPD tu pulak hujan lebat , jadi perlulah tunggu . Lama laa jugak Nakk dekat pukul 1130 lebih laa jugak . Akhirnya , Pn.Lam sampai . Seramai 43 pelajar mendapat straight A's . Tahun

lepas 28 pelajar . Jadi meningkat .

See , senakal nakal kitaorang . Still bole score ^^

Bila da umumkan , tepuk tangan amai amai semua . Time aku ambik keputusan . Abah aku da duduk dalam kereta da . Takk sanggup mau dengar , mama temankan aku
Bila da dapat keputusan 5A3B , terus lari peluk mama . Mama
bangga ngn aku . :') Aku lagi happy dengar mama cakap macam tu . Tapi tak pe laa . Aku gi peluk kawan-2 aku . Sayang korang , and congrated .




Nie result aku :)


Bahasa Melayu A
Bahasa Inggeris B
Mathematics A
Science A
Sejarah B
Geografi A
KHB-Ekonomi Rumah Tangga B
Pendidikan Islam A


Happy Sangat :') Aku ingat aku dapat KHB C . Rupa-2nya B . Alhamdulillah . Syukur pada Allah Taala krana beri aku merasa kejayaan :')

Sambung cerita :


Bila da masuk kereta , abah tanya

''Dapat berapa ?''
''5A 3B''
''Bagus laa tu''



Lagi laa aku happy .Menangis laa dalam kereta . Happy sangat :')
Hope , aku dapat cemerlang dalam SPM pulak . Kena rush habis habisan , da takk bole main-2 FORM 4 ni . What ever is , Abah janji nakk beli camera idaman ku .



Wah , takk sabar nakk dapat . LOVEYOU MOM , DAD :*

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.