Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Mimpi jadi satu kenyataan .

Pages

Thursday, December 8, 2011

Mimpi jadi satu kenyataan .

Views
Assalamualaykum semua dan selamat pagi :D
Semalam Pak Lang aku di Kulim meninggal dunia petang semalam .
Agak terkejut jugak laa sebab dalam dua tiga hari yang lepas , aku dapat mimpi yamg agak aneh . Aku mimpi seorang mayat tapi takk pasti siapa . Bila tengok je muka arwah , terus aku rasa mcm ada iras-2 muka arwah . Tapi sayang , da terlambat . Tapi aku still rasa macam ada yang takk kena . Dalam mimpi aku ada dua orang mayat . Seorang perempuan dan seorang lelaki . Tapi dalam satu jasad . Tak pastilah apa maksud dia , tapi yang pasti benda da lepas biar laa lepas .
Kita yang hidup ni kena teruskan hidup .
Harap arwah di tempatkan d tempat orang-2 yang beriman .
Insya'llah .
Al-Fatihah buat arwah Pak Lang .

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.