Daicy Kawaii
Have a nice day people
daicy kawaii: Tempang :{

Pages

Tuesday, November 22, 2011

Tempang :{

Views
Hai guys ? Im back . Lama takk edit blogg ni . Skrang , nakk citer pasal tempang .
Siapa yg tempang ?? HAHA !
Aku laa yg tempang . Nakk sepak bola tersepak benda lain . Tu yg tempang tu .
Hah .., alang-2 da ckp pasal bola kan .., Aku respect laa Team Malaysia .. Harimau Malaya seyh . Mencipta sejarah .. Mendapat ibu pingat segala pingat . HHAHA . Dapat tutup mulut Sang Garuda tu . Patah sayapnya .., sang garuda .. HAHA . Tu laa , cari pasal lagi dgn Harimau , kan Harimau da marah .. Gatal main ngn api ..
HAHA . Apa-2 pun ., aku BANGGA JADI ANAK MALAYSIA <3 ..
GO TIGER ! Terubat skit kaki aku . Takk sia-2 aku duk dpn tv anf mnemani HARIMAU MALAYA dalam setiap permainan . Apa-2 pun .., congrate Malaysia . Be the best always .
And doakan kakiku supaya cepat sembuh :)

Bye-3 ..

Maaf jikalau ada typo. Saya hanya manusia biasa.